Verzending

 

De verzendkosten binnen Nederland zijn standaard €4,35 voor een brievenbuspakket of €6,95 voor een pakket.

Een pakket naar België verzenden is €10,00

Verzending naar Frankrijk of Duitsland is €12,00

 

Je ontvangt een mail wanneer je bestelling op de post is gegaan. Is je gehele bestelling op voorraad, dan wordt het binnen 3-5 werkdagen verzonden.  

Ook kun je je bestelling ophalen in Hulst, kies dan bij het afrekenen (stap 2) na de knop 'betalen' voor 'bestelling ophalen in Hulst'. Er worden dan geen verzendkosten in rekening gebracht. Als je bestelling klaar en ingepakt is ontvang je een mail waarin je een afspraak kunt maken om je bestelling op te halen.

 

Levertijden zijn een schatting en kunnen door verschillende factoren afwijken. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Wij bieden geen vergoeding bij vertraging, omdat ook wij afhankelijk zijn van de vervoerder. 

Wanneer je pakket is zoekgeraakt kunnen wij een onderzoek starten, dit duurt 5-10 werkdagen.

 

  • Jouw pakket heeft een week op een servicepunt voor je klaargelegen, maar is niet door jou afgehaald.

 

Als jouw pakket niet op je huisadres geleverd kan worden, bijvoorbeeld omdat je niet thuis bent op het moment van levering, dan wordt jouw zending doorgestuurd naar een PostNL servicepunt bij jou in de buurt.
Ook kun je ervoor kiezen bij het bestelproces om je order rechtstreeks bij een servicepunt te laten bezorgen, omdat dat gemakkelijker voor je is of omdat je liever je pakket niet aan de deur wilt ontvangen vanwege discretie.
In deze gevallen ligt het pakket een week voor jou klaar om opgehaald te worden bij het servicepunt.

Haal je jouw pakket om welke reden dan ook niet op?
Dan wordt het pakket naar ons teruggestuurd.
Pakketten die niet opgehaald worden, gaan via een andere procedure terug naar ons waardoor de retourzending zelf een paar dagen langer kan duren dan van een ‘gewoon’ pakketje.

Zodra je pakket teruggekomen is bij ons, zullen we deze behandelen als een retourzending en laten we je weten dat je retour verwerkt is via e-mail.

De kosten die we rekenen voor een niet-afgehaald pakket liggen op € 9.95 (België, Frankrijk en duitsland €13.95).

Deze kosten zijn opgebouwd uit de daadwerkelijke verzendkosten plus de ‘onbezorgbaar retour’-toeslag, die wij moeten betalen, omdat PostNL wel werk aan jouw zending heeft gehad en deze kosten aan ons doorberekent. Daarnaast berekenen we een kleine toeslag voor de onnodige werkzaamheden die wij hebben moeten verrichten.
Daarnaast worden de bijkomende kosten voor de gekozen betaalmethode niet gecrediteerd.

 

  • Jouw pakket kon niet geleverd worden doordat je een foutief adres hebt opgegeven.

Heb je bij het plaatsen van een order een verkeerd adres ingevuld en kan je pakket niet geleverd worden?
Dan komt jouw pakket naar ons retour. Ook dan worden de hierboven vermelde kosten van € 9.95 gerekend. Daarnaast worden de bijkomende kosten voor de gekozen betaalmethode niet gecrediteerd.
Opnieuw toesturen van jouw pakket kost €6.95, voor onze Belgische klanten €10,00.

Let er dus bij het plaatsen van jouw order goed op, dat je het juiste adres invult! Laat je je order op jouw werk bezorgen, vermeld dan ook de naam van het bedrijf waar je werkt bij het leveradres.
En heb je een toevoeging bij je straat, bijvoorbeeld een A, B, C, kamer I of HS? Vermeld dit dan ook duidelijk als je jouw order plaatst.
Commentaar als ‘drie keer kloppen, want de bel doet het niet’, kunnen niet verwerkt worden op het verzendlabel.
Het is dan verstandiger je pakket rechtstreeks naar een servicepunt te laten sturen, om misverstanden bij de levering te voorkomen.

Klopt jouw adres wél en kan het niet geleverd worden door een fout van de vervoerder?
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Wij kunnen dan een melding aanmaken in de portal van onze logistieke partner.
Indien het pakket buiten jouw schuld om niet bezorgd kon worden, worden de kosten van € 9.95 uiteraard niet berekend. 

 

Shipping costs within the Netherlands are €4.35 for a letterbox package or €6.95 for a full package.

 

Shipping a package to Belgium is €10.00.
Shipping to France or Germany is €12.00.

 

You will receive an email when your order has been shipped. If your entire order is in stock, it will be shipped within 3-5 business days.

 

You can also pick up your order in Hulst. Select "Pick up order in Hulst" after the "pay" button during checkout (step 2). In this case, no shipping costs will be charged. Once your order is ready and packed, you will receive an email to schedule a pickup.

 

Delivery times are an estimate and may vary due to various factors. No rights can be derived from this. We do not offer compensation for delays, as we are also dependent on the carrier.

 

If your package is lost, we can initiate an investigation; this takes 5-10 business days. Your package was waiting for you at a service point for a week, but you didn't pick it up.

 

If your package can't be delivered to your home address, for example, because you're not home at the time of delivery, your shipment will be forwarded to a PostNL service point near you.
You can also choose to have your order delivered directly to a service point during the ordering process, either because it's more convenient for you or because you prefer not to receive your package at your door for reasons of discretion.
In these cases, the package will be waiting for you to be picked up at the service point for a week.
If you don't pick up your package for any reason,
it will be returned to us.

Packages that aren't picked up are returned to us through a different procedure, meaning the return itself may take a few days longer than a regular package.
Once your package has been returned to us, we will treat it as a return and notify you by email that your return has been processed.

 

The cost for an uncollected package is €9.95 (Belgium, France, and Germany: €13.95).
This cost consists of the actual shipping costs plus the "undeliverable return" surcharge, which we must pay because PostNL did work on your shipment and passes this cost on to us. We also charge a small surcharge for any unnecessary work we had to perform.
Furthermore, the additional costs for the selected payment method will not be credited.

 

Your package could not be delivered because you provided an incorrect address.
Did you enter an incorrect address when placing an order and your package cannot be delivered?
Then your package will be returned to us. The aforementioned €9.95 fee will also be charged. Furthermore, the additional costs for the selected payment method will not be credited.
Resending your package costs €6.95, and €10.00 for our Belgian customers. So when placing your order, make sure you enter the correct address! If you're having your order delivered to your workplace, please also include the name of your company with the delivery address.
And if you have a street address addition, such as A, B, C, room I, or HS, please clearly state this when placing your order.
Comments like "knock three times because the doorbell isn't working" cannot be processed on the shipping label.
In that case, it's wiser to have your package sent directly to a service point to avoid any misunderstandings during delivery.
Is your address correct and cannot be delivered due to a carrier error?
Please contact us as soon as possible.
We can then create a report in our logistics partner's portal.
If the package could not be delivered through no fault of your own, the €9.95 delivery fee will, of course, be waived.